Vyhrabal jsem nejkratší vydlice na pita co v zásobách mám. Jsou asi o 12cm delší než ty stávající. Jen v krátkosti sepíšu, co by se muselo při implementaci překonat:
1) Osa předního kola na pitu má průměr 12mm, na monkey 10mm, tedy vydlice by se musely vyvložkovat, což je celkem brnkačka (případně dát jiná ložiska do předního kola a použít osu 12).
2) Krk řízení má Gorilla delší než PIT, nenasadíte horní zajišťovaí matici na osu řízení, ale to asi ničemu nevadí (osa řízení byla u mě akorát zarovnaná s horní stranou brýlí)
3) Brzdič, tak úplně nepasoval, vydlice co jsem chtěl použít mají osu předního kola na přední straně, kdežto stávající mají na zadní. Tato změna by mi vyhovovala, protože mám zadní kolo asi centimetr od hlavy motoru (tohle věřím, že by se dalo ještě nějak vyřešit, jiným upevněním brzdiče).
4) To nejhorší bohužel nakonec. Všechny PITové vidlice co tu mám a jejich asi 7 setů (klasické i UPS) v různých délkách, mají rozteč na přední kolo 120mm a ty stávající na Gorille mají 140mm. Kolo 8" se tam bez náhonu tachometru vejde, ale je kvůli kotoučovce z osy motorky, což bude dělat při jízdě velkej bordel. Změna šířky vydlic na pita by znamenala dělat nové brýle, což je pro mě nepředstavitelná akce a vypálení brýlí z hliníku nejspíše i větší investice.
Pokud máte s tímto nějakou vlastní zkušenost, tak sem s ní.
|