Jo, na třipade se mi to nezdá žádný zázrak, je to ale asi pumpa s dlouhým zdvihem a laděná na průběh a spotřebu. Takovy karburátory bývaly i na půllitrech. Je mi jasné, že pro tuning je to cca na tu 125. Já mám Kintetica, také indiána s motorem 175 a asi to na něj dám. Je tam karbec z podtlakem a blbne. Vždy když Kinďu odstavím, tak při první jízdě nějakou dobu chrchlá a nechce se vytáčet, pak ožije a funguje. Při každém dalším startu po krátké době funguje, jak se ale odstaví déle, pak zase chrchlá a čím je větší zima, tak to odchrchlání trvá dýl. Vylučuji zapalování, včetně svíčky a tak mám teorii, že to dělá podtlakový karburátor, lepí se asi šoupátko a až se "omeje" od těch biosraček tak začne fungovat. Ostatně, prodal jsem Velase a měl stejný problém. Ten Kinďa je licenční Hyosung a na ten montovali klasický karburátor bez membrán a funguje výborně.
Co se týká ceny, nakupovali je za cca 600 bez dopravy, cla a DPH. Jako nadbytečný ležák ale paní prodá cca pod 500,- včetně dokladu. Nebudu to ale zprostředkovávat, takže pokud má někdo zájem, předám kontakt ať nakoupí sám. Na provizi pro mne tam není místo a jsou to i kamarádi, tedy bohužel jeden již mezi námi není. můj tel: 608456800. |