Bonner - je to zvláštní, ale mám to hodně podobně a to už od roku 2008, kdy jsem měl stejný karburátor, ale jiný motor. Mám Mikuni VM26, tryska tuším 140 a K&N filtr. Dělalo to i na druhém a teď třetím motoru, karburátor vždy přendávám v nezměněném stavu. V určitých otáčkách si motor občas zakucká, zeména při zrychlování na 3. rychlostní stupeň, když zrychluji pomaleji. Jednička ani dvojka to nedělá, u dvojky byl při pokusu náznak, ale obvykle na ni zrychluji rychleji a to je OK. I na trojku, pokud zrychluji rychleji, je to OK a zmizí to i když to kuckne a já zereaguji přidáním plynu. Čtyřka bez cukání. Dělalo to mně i Martinovi, se kterým jsme opice stavěli spolu a ve stejné konfiguraci, zkoušeli jsme bohatosti, trysky, laborace s jehlou, převody, nakonec jsme uvedený jev minimalizovali, i když zcela neodstranili, za ty roky ho ale znám, čekám a umím reagovat.
Stejné to mám se startem studeného motoru. Na předchozích motorech byl jakýkoliv sytič špatně, u aktuálního Lifanu 150 stačí přidat sytič pouze nepatrně, ale v 50% případů chytá bez něj. Mně to nevadí, naopak. Zajímavé je, že zmíněný Martin Zámečník musí startovat se sytičem. |