Jo a zapoměl jsem na to že ty naše potvory nejsou vodou chlazeny a proto je problém u nich zvýšít výkon aniž by se to nezačalo přehřívat. Zvednout obsah to je snadné a nedojde až k takovému přehřívání jako když dáme turbo,,kompresor,,nos atd...Takže navýšení výkonu podobným spůsobem vede k přehřívání vzduchem a trochu olejem chlazeného motoru a není možné díky tomu plně využívat potenciál který je nám motor potom schopný nabídnout... To znamená ,,vemu za plyn a letím ale po pár stovkách metrů začne brečet provozní teplota a musím zaklapnout.. Buď pojedu dále jak na babetě a počkám až teplota sleze na přístupnou mez a nebo zastavím a počkám až to vychladne...Tak jako tak je to cesta špatně schůdná.. Joo bejt to tak vodník ,,,tak to byse dalo ale takhle můžeme být rádi že je to jak to je. Dokad to nebude vodou chazeno tak to bude jen samej kompromis nedá se to nijak uchladit...jen olejový chladič vůbec nestačí...Má jen malou účinnost která jen tak tak stačí na seriové mota.. Ale u racingu či víše u evolutionu to ani náhodou...Já mám serii YX175 a je velkej problém s teplotou ,cladič pomůže tento problém o trochu oddálit ale né zastavit.. Tyto motory jsou pouze podchlazené a nebo přehřáté o nějaké jejich provozní teplotě se moc mluvit nedá není jí totiž možné regulovat jako u vodníků kde je termostat a máme teplotu stálou ale už jsem zase jinde a tudíž držím palce a fandím..... |