IvanGS: "Motor, V8, 5,7 litru, nejslabší, tj. 111 kW, ale obrovský krouťák, dvoubodový vstřik. Prý nejlepší motor, malý výkon nenamáhá kardan, kříže, diferenciál atd. ale na běžnou jízdu stačí (maximálka 175 km/h, komfortní cesťák 90-130 km/h), krouťák vytáhne bez vadnutí každý kopec. Spotřeba 15-20 litrů, u tohohle pohodového auta spíš kolem 15, ale půjde tam plyn, návratnost do 3 let.
Převodovka automatická 4-stupňová.
Pérování americké, tedy klasická listová péra + tlumiče, dělají to tak dodnes, jednoduché a jak jsem v tom jel, funguje to skvěle, je to komfortní a spolehlivé. U sportovního auta by to v zaáčkách nefungovalo tak dobře, tady se jezdí pomaleji a jízdní vlastnosti jsou OK." Pěkný to je moc. Jakou to má průjezdní výšku? Do 1,9 se to asi nevejde což? Kdyby se vešlo, tak u me +100bodů, protože se s tím dá zažít mnohem více než s bežným obytňákem, hlavně ve Francii. Sem zvědav co na to meca, obytňákovej guru :). |