logotyp

Radkova Gorilla

Diskuzní fórum > Klubisti a jejich stroje

předchozí | | |
06.11.2021 22:22  vzkaz od radek
Youtube kanál o monkey, no zatím tam toho moc není, ale určitě budou přibejvat :)
www.youtube.com ...

16.12.2015 20:21  vzkaz od jawac350
Jen škoda že to není 4V... Ale i tak to jede dobře...Vímm to z praxe

15.12.2015 18:24  vzkaz od radek
Jooo Jooo Jooooo kurva jooooo !!! :), tak už to konečně nastalo. Dorazil KIT YX 175 OORacing a je to moooc pěknej kus hliníku :). Hned zejtra smetu všechno z ponku a naperu ho tam :). Je to tak veliký, že se akorát trochu bojím aby se mi to tam vůbec vešlo...

...Cože?
No jo pořád ještě je řeč o tom kitu :).

09.11.2015 16:43  vzkaz od radek
Kovboj: "JJ zlatej Lifan 140, nedám na něj dopustit. Byl to zatím můj nejlepší motor, který nám sloužil plných 8 let jak na závodech, tak dva roky v mé Monkey. A nyní slouží v další monkey. Až ho Radku projedeš, zjistíž, proč se nad ním tak rozplývám."
Zatím tu svini nemůžu ani natočit :), asi sem vylosoval blbé magneto (jiskra jak za dušičky a jen občas). Zejtra to přehodím, ale tlaky má pěkný i s tím blbým pístem tak to musí jet jak pila!

09.11.2015 16:40  vzkaz od radek
IvanGS: "Nějak se v těch Tvých motorech ztrácím - 140, 160, 175..."
přesněji to bylo v monkey 125 ostrá vačka > 140YX > 125 Skyteam > 160 YX > 125 Skyteam > 140 Lifan > no a pak doufám bude 175 YX (snad jsem na žádnej nezapomněl :)

09.11.2015 14:03  vzkaz od Kovboj
JJ zlatej Lifan 140, nedám na něj dopustit. Byl to zatím můj nejlepší motor, který nám sloužil plných 8 let jak na závodech, tak dva roky v mé Monkey. A nyní slouží v další monkey. Až ho Radku projedeš, zjistíž, proč se nad ním tak rozplývám.

09.11.2015 12:24  vzkaz od IvanGS
Nějak se v těch Tvých motorech ztrácím - 140, 160, 175...

09.11.2015 10:31  vzkaz od radek
O Lifanu 140.
Tak YX175 kit furt nemám. Českého prodejce OO Racing si poslat tak pro smrt! Ale Kovboj ho průběžně uhání, tak to z něj snad do vánoc vyrazí :). Nicméně, o víkendu jsem uklízel v dílně a našel jsem poměrně dost pozůstatků toho legendárního originál Lifana 140. Všichni pořád,"nejlepší motor", "největší držák", "legenda"! No a tak jsem si jeden poskládal abych zjistil co je na tom pravdy. Je to hodně stejné jaky YX 175, tak už jsem věděl co a jak, i když pár věcí mne trochu zaskočilo :), ale skládal jsme jen 3x, takže úspěch oproti YXu která se podařilo až asi na podesáté. Subjektivní dojmy ze stavby jsou:
- všechno je v motoru docela robustní
- převodovky v obou motorech co jsem z nich bral díly (a mají už nepochybně něco za sebou po deseti letech provozu) mají neporušenou cementaci a vypadají jako nové, totéž startovací mechanizmus (na YX je to vždy hned na šrot)
- výkonné olejové čerpadlo
- v motoru na sebe tak nějak všechno líp pasuje než u YX
- řazení chodí lehce a přesně, nic se nemusí moc ladit
- jeden z motorů měl už prasklý pravý vnitřní karter u primáru převodovky, ale to přikládám tomu, že na straně spojky to nějaký kutil složil všechno špatně (no díky tomu ten motor asi u mě skončil)
- hezky jsem to všecko vyleštil (jeden měl v sobě hrst pilin z cirkulárky a hrst dlouhejch psích chlupů, asi hajal s nějakým pejskem v boudě). Vymazlil a vyleštil jsem spalovací prostor, vyleštil vahadla a poctivě zabrousil ventily. Jako bych to dělal pro sebe :).
Nakonec se z toho podařil poskládat pěkně zachovalej kousek tak už ho mám v gorile a až přestane pršet du to legendu projet! :)
Pak zas půjde na stůl a budu ještě dávat novou pístní sadu, která ani jedna nebyla už nic moc a pořád se těším zase na svoje YX175, které snad možná jednou? Pro Lifana když je to taková legenda vyhradím významné místo v regálu, i když kdo ví? Třeba tu bude za chvíli inzerát, prodám YX175 SilverStrips, značka motor pro život jsem u ž našel :).

30.08.2015 20:57  vzkaz od radek
Tak tedy první dojmy, jsou zatím veskrze pozitivní.
Ujel jsem asi 50km.
Motor má naprosto odlišný průběh výkonu než jsem očekával (naštěstí v pozitivním slova smyslu). Odspoda je velice klidný, samozřejmě akceleruje pěkně, ale nic co by nepobrala prodloužená zadní kyvka. Zátah je řekl bych plně srovnatelný se 140kou, ale ve vyšších otáčkách už jsou znát koně navíc a motor velice razantně akceleruje až do maxima.

V max bude s mojí konfigurací odhadem někde kolem 110km/h GPSkových. Jel jsem 100km/h cca na třičtvrtě plynu a bylo to tam překapivě rychle, ale otáčky už byly vysoké a myslím, že motor toho nenatočí víc než na těch 110 (to ale uvidíme).

Motor nemá oproti očekávání téměř žádné vibrace, což si dost užívám (samozřejmě se to asi časem trochu zhorší).

Asi největší radost mi udělala stabilita motoru v nízkých otáčkách. Motor velice dobře snáší i hodně malé točky (velmi málo nad úrověň volnoběhu) a je z těchto otáček na čtyřku schopen bez jakéhokoli cukání pomalu zrychlovat až do maxima. Oproti Skyteamu je to opravdu zážitek z plynulé jízdy.

Rozhodně tedy žádné, za jedna, polechat a plyn a hned na prdel, odspoda v klidu a pak teprv ukáže co v něm je.

Startování je úplně jiné, něž na motorech co jsem měl. Motor má poměrně malou kompresi na páce (velký převod), takže v pohodě pomalu přejedu přes kompresi, když ale kopne zpátky, tak noha v prdeli :). Musí se tedy jak jsem si načetl na youtube pomalu prošlápnout kompresi, pak vrátit páku nahoru a pak šlápnout a jede hned (jde to úplně lehce, myslím, rukou v pohodě). Ale zas na našlápnutí se otočí myslím tak asi jednou, takže pokud je zrovna výfukový cyklus, tak samozřejmě nechytí a musí se postup opakovat. Ještě se s tím budu muset naučit.

Ještě mě čeká nastavit ventily, i když klepáníí které se ozávalo jak se ukázalo není od ventilu, ale z uvolněné matky která poskakovala po spojkovém lanku a klepala do bloku. Tyhle závady mám rád :).

30.08.2015 16:48  vzkaz od Kovboj
No a je to v háji, už nebudeš nejpomalejší. Gratulace.

30.08.2015 16:39  vzkaz od radek
viváááá las vegas :)
www.monkey-gorillamoto.cz ...

21.08.2015 21:40  vzkaz od radek
Perbin: "Určitě bude jezdit úžasně a bude i tichý - možná bude úžasně tichý :-D když tam dáš výfuk s malou dírkou sice to nepojede a za chvíli ho uvaříš, ale nebudou reakce na óbr díru a požitku z kraválu ale dostaneš třeba pochvalu za ohleduplnost :-))) takže dobře to svaš teda zvaž !!! Nic neprodávej trochu ho při montáži do rámu ve předu přizvedni aby nedřela hlava o kolo, a je to. A ne že nám pak budeš ujíždět :-)"
No jo sakra, vejfuk. Už sem dal inzerát :)

21.08.2015 17:22  vzkaz od Perbin
Určitě bude jezdit úžasně a bude i tichý - možná bude úžasně tichý :-D když tam dáš výfuk s malou dírkou sice to nepojede a za chvíli ho uvaříš, ale nebudou reakce na óbr díru a požitku z kraválu ale dostaneš třeba pochvalu za ohleduplnost :-))) takže dobře to svaš teda zvaž !!! Nic neprodávej trochu ho při montáži do rámu ve předu přizvedni aby nedřela hlava o kolo, a je to. A ne že nám pak budeš ujíždět :-)

21.08.2015 15:36  vzkaz od radek
Tak si chystám novej motor do gorči. Podařilo se mi sehnat limitovanou edici YX 160 SILVER STRIPS (to znamená, že každý díl má jinou barvu ;), trochu to kazí levý kryt, ale dám tam stříbrný aby to bylo hezky symetricky prostřídané a oku lahodící.

A připomínám, že přijatelná reakce je buď úžasný, nebo ticho ;).

Jinak o mě se nebojte, skládal jsem ho sám, takže nikdy nepojede.
Kdyby náhodou jel, tak se tam určite nevejde.
A kdyby se náhodou vešel, tak stejně ho tam nikdy nedám, protože já každej motor co k něčemu je hned někomu prodám a sám mám pak kulový :).

17.08.2015 12:09  vzkaz od radek
Tak chčije, takže zase sem se pustil do Gorily.
- Oprava nádrže chemickým kovem www.monkey-gorillamoto.cz ...
- Stupačky dolů, jak jsem to viděl u Mecovy Gorily (je to fakt velkej rozdíl v posezu, jsem zvědavej na silnici) a ještě navíc se tím dostal stojánek dolů, takže ho nebudu muset prodlužovat.
- přetvarování táhla zadní brzdy, aby se prodloužilo, protože stupačky dolů, znamenají brzda dolů a táhlo je pak krátké.
- Do Mikunky tryska 105, jako příprava na YX 150 které si tu pomalu patlám.
- Revize Skyteama, ze kterého teče olej jak Dunaj. Zatím jsem vyškrábal silikonovou pohromu po rádoby opravě v jednom nejmenovaném moravském servisu. Rádoby servis by měl zahodit tuby s tmelem a raději si pořídit brýle, aby viděl, že gufero na klice je třeba vyměnit! Pro mě to bohužel bude znamenat v zimě celý motor rozebrat a vyčistit od kusů tmelu, které jsou opravdu všude aby to neucpalo mazací kanálky.

Ještě chci zkusit zvednout o pár centimetrů uchycení řídítek, abych je mohl dát zpět do osy s přední vidlicí, jak mi důrazně doporučil Michal Kára, po té co se na Gorile projel. I se stupačkama dolů, stejně pod řídítka nedostanu kolena, tak proto musí řídítka ještě nahoru (odhaduji to tak o 3cm).

10.07.2015 12:15  vzkaz od radek
První verze držáku na řídítka, (nebo tlustou hrazdu) je hotová.

10.07.2015 11:56  vzkaz od radek
Kominik: "Já taky prosím 1 kus na řídítka.Děkuji"
Čau, jasně vytisknu ti to a vezmu na motoranč. Akorát musím koupit elektroniku, měl jsem jen dvě. Jak dlouhej chceš kabel?

09.07.2015 20:26  vzkaz od Kominik
Já taky prosím 1 kus na řídítka.Děkuji

09.07.2015 14:00  vzkaz od Kovboj
JJ díky Radkovi mám taky.

08.07.2015 21:58  vzkaz od radek
jawac350: " Radek.: Je škoda že máš jen jeden kus..Kde jaká žena by byla v sedmém nebi že to má jen ona. ale mi páni všeho tvorstva to vidíme trošku jinak mi chceme mit to co ostatní a chceme to mit všichní a všechno a to pokud možno ještě dříve nežli naši kolegove aby jsme se mohli či měli čím chlubit. No ale teďka trobet vážně.. Máš to pěkné a fandím těm Tvím nápadum..."
No to není tak úplně pravda, že je jen jedna. Jednu už má taky Kovboj :). Pokud ji chceš, tak to není problém a každá další vytištěná, už je o něco chytřejší, než ta předtím. Budu dělat k ní i držák na řídítka, protože Kovboj má jinou hrazdu jak se ukázalo. Materiál vyjde tak na 300,- a jsou to zhruba dvě hoďky práce. Můžu ti ji ale třeba jen vytisknout a poskládat a sletovat si ji můžeš sám.

To by byla sranda udělat si vlastní značku tištěnejch blbin na motorku :).

08.07.2015 21:00  vzkaz od jawac350
Radek.: Je škoda že máš jen jeden kus..Kde jaká žena by byla v sedmém nebi že to má jen ona. ale mi páni všeho tvorstva to vidíme trošku jinak mi chceme mit to co ostatní a chceme to mit všichní a všechno a to pokud možno ještě dříve nežli naši kolegove aby jsme se mohli či měli čím chlubit. No ale teďka trobet vážně.. Máš to pěkné a fandím těm Tvím nápadum...

07.07.2015 22:10  vzkaz od radek
Navrhl a vytiskl jsem si na Gorilu USB nabíječku se dvěma USB konektory a s držákem na hrazdu (abych mohl nabíjet současně mobil a navigaci). Držák jsem navrhl tak, že může být nabíječka v něm ve všech možných polohách, podle toho kam je potřeba, aby smeřovaly konektory. Nabíječka se dá z držáku snadno vycvaknout a odnést s sebou. Do držáku se dá zacvaknout i kabel, aby při odpojení konektoru z nabíječky nevisel někde pod motorku. Zkusil jsem transparentní ABS a jako vedlejší produkt nabíječka krásně modře svítí :). Těch šmouh si nevšímejte, skládal jsem ji rukama od oleje :). Nabíječka dává až tři ampéry při 5ti voltech, tedy asi to bude při nabíjení dvou věcí sát nějakej ten amper z baterky když budou zapnutá světla, Ještě zkusím změřit, ale co, šak startpáku mám, tak to nemusím řešit :).

22.06.2015 15:45  vzkaz od IvanGS
Letecké, lodní atd. kompasy jsou vybaveny regulačními šroubky, kterými se eliminuje zmagnetizování kompasu vlivem kovových částí (i jiných vlivů) konstrukce. Na letištích je kalibrační kruh s růžicí, letadlo se otáčí do různých směrů a kompas se kalibruje. Kdysi jsem měl na Gorille zevnitř na plexi nalepený takový miniaturní srandakompas, někdo mi ho věnoval, ale byl krásný, kulový, mimo motorku ukazoval jakž takž, ale na motorce dost švidloval.

22.06.2015 14:50  vzkaz od radek
IvanGS: "Dobrý Radku, Tvoje opice se mi začíná líbit:-)!! Ten kompas je boží... Ukazuje správně (v letadlech atd. je třeba je kalibrovat kvůli eliminaci rušivých vlivů)?"
Díky Ivane, jo ukazoval správně (aspoň jsem si to do teď myslel :), docela jsem podle něj jezdil, hlavně v terému, třeba tady v uzemí nikoho. Má i podsvícení, ale to jsem zatím nestihl zapojit.

22.06.2015 14:37  vzkaz od IvanGS
Dobrý Radku, Tvoje opice se mi začíná líbit:-)!! Ten kompas je boží... Ukazuje správně (v letadlech atd. je třeba je kalibrovat kvůli eliminaci rušivých vlivů)?

předchozí | | |

Fórum

06.11.2021 22:41 radek

Ahoj, je to vc...

06.11.2021 22:23 radek

Prostě to kup a pak ...

06.11.2021 22:22 radek

Youtube kanál o monk...

06.11.2021 22:15 radek

Ahoj vypnul jsem ano...

26.10.2021 14:38 moto.joker

Protože uvažuju, že ...

05.04.2021 15:30 Schimoon

Nazdar vespolek,potr...

18.03.2021 05:51 D-D-D

A nějaké funkční Opi...

Poslední album

Opice 2021

alba
Klub příznivců motocyklů Monkey, Gorilla, Dax a jim podobné ...

Vytvořeno a sponzorováno © 2014 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek