Pavle, na fotkách to vypadá lépenež ve skutečnosti. Na druhou stranu, jak tvrdí Drákula, o půlku lepší to bude po akci s kyblíkem, Cifem, po vycídění a vyprání polštářů. Patinu to má, stolek by potřeboval nové hrany a nábytek semtam taky, jsou tam vidět kutilské zásahy, třeba ty vodorovné lišty na bílé stěně tam někdo šrouboval na zakotvení horní palandy pro děti. Když se to odšroubuje, jsou pod tím dírky. Takových drobností je tam víc, na druhou stranu to není žádná tragédie, dá se hned jezdit a když srovnám překližku, která se tehdy profesionálně používala, s tou mojí, která se používá dnes, tak ta stará je mnohem kvalitnější. Dnes se vyzdvihují lehké materiály, bezdřevé konstrukce, lepené spoje a bůhví co ještě, ale podle mne je to na úkor kvality, trvanlivosti a opravitelnosti, neumím si představit můj nábytek v tomhle stavu za 18 let... Stále víc se přikláním ke starším autům v udržovaném stavu a kupodivu je jich celkem dost - často jde o dovozy ze zemí, kde je zvykem auto pravidelně udržovat ve značkových servisech, auta nemají často moc najeto (co je 150 tisíc km u 20 let starého auta), majitelé s nimi jezdili na dlouhé cesty a nechtěli, aby se jim někde porouchalo, tak údržbu nešidili. Jednoduché, spolehlivé motory bez elektroniky, na druhou stranu bez nejvyšší emisní známky, což může někomu vadit, kvalitní materiály, sice patina a trochu retro, starší spotřebiče, ale drobných oprav a renovací, výměny osvětlení za LED atd. bych se nebál, dělá to hodně firem. A cena je úplně jinde než u zánovních voňavek. |