15.09.2015 21:59 jawac350schovatčeká na schváleníschválitreply
Kovboj.: Jestli budeš ochoten to přehodit tak jsem na to založil nové téma v Klubisti a jejich stroje,, Jawa, ČZ ?? A tak okolo"..... Předem děkuji....
15.09.2015 09:22 Dyzlschovatčeká na schváleníschválitreply
Nu, vyvinulo se to nějak živelně z téma jawského motosrazu. To se občas v pokecech stává. Omlouvám se za příspěvky mimo mísu.
15.09.2015 09:09 Kovbojschovatčeká na schváleníschválit
Přátelé, nechtělo by to založit jiné téma a ne to cpát do cestování, akce a srazy?
15.09.2015 09:02 Dyzlschovatčeká na schváleníschválitreply
jawac350: jo, měly písty které odpovídaly 6tému výbrusu z původního vrtání. Ty motorky pak fabrika vyprodávala zaměstnancům za tuším 7000 nebo 7500 Kč. Takže kdo se ve Strakonicích o akci dověděl a měl někoho ve fabrice, koupil ji. Já měl ve Strakonicích prodejnu a prodával Babetty které tehdy šly dobře na odbyt. Jakmile fabrika která patřila Cagivě udělala tu akci, prodeje se mi zastavily. Je samozřejmé, že své prodejce fabrika obešla. Když zadlužená Cagiva z fabriky odtáhla, tak ještě nějaké zabavené motorky dražil FU, páč Cagiva měla dluh na daních.
Tehdy ještě ČZ vew spolupráci se slovenskou Pentou vyprodukovala enduro 125 s uškrceným motorem z motokrosu. Měl jsem tehdy dvě v komisním prodeji. Tedy do té doby než jsem se na nich svezl. Okamžitě jsem je vrátil, byly příšerné. cz.katalog-motocyklu.cz ...
Konstruoval je nějaký Kreuz, ten před časem zkonstruoval pro fanatického podnikatele pana Felgra (jeho motorka FGR jezdila v MS Moto3 s holadským jezdecem Iwemou) velký šestiválec. Skončilo to ale u prototypu. sport.tn.nova.cz ...
V ČZ se pod vedením Cagivy dostala do výroby ještě Cagiva 125 se čtyřtaktním motorem, to byly v podstatě poslední motorka která se ve fabrice vyrobila, když pominu to motokolo. To je vlastně labutí píseň kdysi slavné kolbenky. :-(
www.bikes.cz ... ...
Jawa teď vyrábí, tedy se snaží nějaký nový velkoobjemový cesťák. Za necelých 300 tyček vám může říkat pane. Tak fandové do fronty. www.jawaeshop.cz ... ...
14.09.2015 20:52 jawac350schovatčeká na schváleníschválitreply
radek.: Jo to je ono jen mi není jasný kde tento stroj na 16" kolech sehnala to byl vývoz do Austrálíe a na ový Zéland. Což pro ženu bylo příjemější tak asi nebyl problém přehodit A ten její starší typ neměl toto světlo které se dávalo až na náš typ ,Trail měl takové až později ,,podobné ale menší...Ten její měl podobné tomu Dyzlovo..Je vidět na té foto níže na tom žlutém Trailu
Dyzl.: Ano tyto mota také znám značili je jako 180tky jen nevím co je pravdy na tom že snad měli o to větší vrtání aby doznali nápisu 180...Jestli máš nějaké info tak nahoď aď jsem moudřejší...
14.09.2015 08:46 Dyzlschovatčeká na schváleníschválitreply
jawac350: jo, vyrazit na nich není špatný nápad, snad narok. Málem jsem na ni ale letos vyjel, chtěl jsem se připojit k Vlčí jízdě Rusáků. Ne že bych tedy byl prorusky a protiputinovský, naštvalo mne ale zakazovat někomu někam jezdit. Až s ni budu jezdit, dám na ni ceduli s popisem jak byly fabriky rozkradeny. Kdyby do té Čezety koupili liceci na motor tak se mohla dělat dodnes. Tady je obrázek poslední inovace než byla definitivně ukončená výroba: image
Ve stadiu prototypu jsem jim na to vyráběl nové plasty ze skelných laminátů, měl jsem tehdy firmu vedle fabriky. Tedy jejich designer to navrhl, v modeláři udělali modely, já z toho sejmul formy a vylaminoval. V kolbence to nalakovali a namontovali. Po schválení už dělali někde v plastikářské firmě lisované. Ve fabrice která již patřila Cagivě naflákali takto inovovaných motorek hromady, nějak ale nešly na odbyt. Tehdy jsem byl i jejich prodejce. Prodal jsem nějaké i do Prahy firmě co rozváží pizzu. Tehdy jsme na to dělali obrovské bedny dozadu také z laminátu. Tehdy si ale pak stěžovali, že jim dynamo neutáhne světla při tvalém svícení.
No a tady je poslední moto které bylo v ubohé ČZ vyrobeno, také jsem je prodával. Byl jsem takový magor značky. Jedno mi leželo na krámu asi dva roky než jsem se zbavil. Je to symbolické, kdysi koly a motorovým Ježkem začínali a pak s nimi i končili.
13.09.2015 21:56 radekschovatčeká na schváleníschválitreply
jawac350: "Pro ta co by náhodou nevěděli o čem se tu píše...."
Hele když kouká na ten lauf, to je ta co je naní Dominika s trabantistama v indonesii ne?
www.facebook.com ... ...
13.09.2015 21:03 jawac350schovatčeká na schváleníschválitreply
Ještě k těm našim.. To jsou 175/487... Jen nevím Co to tam máš za přední světlo ,,vypadá jako z jawy 350/634 //1...To je ale jedno ....
13.09.2015 20:54 jawac350schovatčeká na schváleníschválitreply
Pro ta co by náhodou nevěděli o čem se tu píše....
13.09.2015 20:49 jawac350schovatčeká na schváleníschválitreply
A tohle je zase ta moje jen mám v úmyslu jí překkopat na typ Trail...Ale čím déle jí mám tak jí začínám chtít tak jak je jako origo...Nrvím co sní vyvedu...Sice jsem toho už na ní koupil ale zatím stojí jako ta tvá...Co takhle snima někam vyjet...Byli by jsme jako dvojčata...Lol...
13.09.2015 09:30 Dyzlschovatčeká na schváleníschválitreply
Tady jsem našel fotku té mojí stodolní 477:
13.09.2015 09:17 Dyzlschovatčeká na schváleníschválitreply
jawac350: ČZ 175/477, byl to původní model ještě s olejovým přimazáváním. Koupil jsem ji v bedně rozebranou a dával dohromady pro kluka. Vyrušil jsem přimazávání, dal větší nádrž která se tehdy montovala na ČZ350 exportované do Ruska, také širší blatníky a jiné koncové světlo, i budník na filtr z novějšího modelu. Jo a také jiné světlo s velkou parabolou z nových modelů. To sundané mám na půdě, dalo by se dát do originálu.
Jinak tedy mou celoživotní motorkou byla ČZ175/450. Původní kola 16" jsem vyměnil za 18", dopředu dal dvouklíčovky a světlo z modelu 450. Najel jsem na ni neskutečné kilometry a měla několik repasi motoru. Také jsem v ni měl převrtaný válec na průměr 62mm. Píst mi tehdy točili v Brně v pístárně z odlitku. Neměl správné křivky a možná ani vůli. Zadíral se a já jej pilníkem uvolňoval tak dlouho, i na cestách, až se usadil a několik let poctivě sloužil. Byla to neskutečná motorka a dělník. Přitom byla úsporná. Ty novější 477 žraly cca o 1,5 lt víc. V roce 99 jsem ji prodal nějakému Dedmanovi z Jawamanioe kterého jsem ani neviděl, řešil jsem s pomoci mladého na dálku. Ten s ni jezdil v Praze u mesengeru a vydělal si s ni na Jawu. Dodnes ji má a nechce se s ni rozloučit, má tedy stáj více motorek. Tady je: image
12.09.2015 22:21 jawac350schovatčeká na schváleníschválitreply
Dyzl.: A co máš za typ té zetky...?? jawac350.rajce.idnes.cz ... Tady je adresa aby se snáze našlo vše mé... |