Jericho - ...a budou se lišit i kvalitou a spolehlivostí. Aniž bych chtěl našeho kamaráda Kovboje podceňovat, myslím, že tohle je skoro na diplomku...
Já šel do Lifana 150 na doporučení, protože šlo údajně (potvrdilo se) o spolehlivý motor vhodný i pro turistiku. I když všechno je relativní, na setkáních spolu jezdíme, každý má jiný motor a nedá se říci, že by byl některý horší a jiný lepší. Každý pochopitelně chválí ten co má, ale dobrým příkladem byla akce Slovensko 2011, kde měli 150-ku, každý jinou, myslím 4 lidi. Ujeli jsme skoro 2000 km, dost i chvílemi závodili a nedá se říct, že by to někomu jelo líp nebo hůř, neberu-li to, že třeba do kopce mi někteří kluci ujížděli rozdílem 3 km/h a na rovině jsem stejným rozdílem ujížděl já jim, což mohlo být mým cestovním převodem. Nový Lifan, co mám, je v tomhle pro mé účely ještě lepší. Jednička až trojka je podobná jako u staršího modelu, mezi trojkou a čtyřkou je větší rozdíl, takže na čtyřku to jede na méně otáček, motor má ale o něco víc síly, takže maximálka je vyšší. Jediný, kdo mi kdy výrazněli ujížděl, byl Petr Komárek, ale ten motory střídal, mám na mysli nějakou 175ku nebo tak něco. |