logotyp

zvyseni objemu

Diskuzní fórum > Úpravy, tuning

mate zkusenosti s vymenou valce za vetsi objem? jaka to ma uskali? rozmery, retezovka, karburator...?
Nekdy pozoruji pod motorem kapku oleje a kdyby bylo potreba pretesneni, tak uvazuji o tuningu:)

předchozí | | | |
04.09.2015 19:28  vzkaz od radek
Kovboj: "Tak jsem zvýšil objem u motoru Lifan 140 ccm na 150 ccm Jawáči, máš ho připravený
"
Ty jo to vypadá hustě, koukám, taky silverstrips :). Jen vrtání, nebo i klika jiná?

04.09.2015 09:17  vzkaz od Kovboj
Tak jsem zvýšil objem u motoru Lifan 140 ccm na 150 ccm Jawáči, máš ho připravený

01.09.2015 19:08  vzkaz od Pavel_T
Vítám tě Honzo. Mám Daxe, ne příliš vytuněného, s motorem Skyteam 125 a není problém ujet za odpoledne 200-300 km. Optimální je ovšem jezdit po vedlejších silnicích. A tak mě napadá, na podzim bývá akce zvaná Štefitech, zůčastnil jsem se posledních tří akcí a vždy to bylo super. A koná se většinou někde ve východních Čechách. Hlavní akce je v sobotu a měří kolem 200 km a bývá to super zábava. A samozřejmě se dá přespat, ve stanu i v budově. Mám na pavel-t.rajce.idnes.cz ... fotky ze dvou předminulých akcí, sleduj tady fórum, IvanGS dá určitě vědět. Já na 99% jedu opět, pokud tedy Štefitech bude.

01.09.2015 18:42  vzkaz od Honza
No, já bohužel v nějaké rozumné vzdálenosti nevím o nikom. Snad se to časem vylepší. Zatím jsem odsouzen k samotářství. I když si myslím, že nějakých 250-300km bych dát mohl. Ale ještě jsem to nezkusil . Tak to musím co nejdříve napravit :-) A děkuji vám za hezké uvítání.

31.08.2015 20:42  vzkaz od jawac350
Honza. Také mám radost že je nás zase o opičáka závisláka více...Jen mne mrzí že zase tak daleko.. Škoda že se také nějací nerodí poblíž ..No asi je tu špatná konstalace hvězd nebo co...Ale na druhou stranu tady v okolí Č. Budějivic a Klatovech a Strakonicku jsou a stejnak se s nimi nevidím coč je pech..Asi se budu misto toho stěžování si,,se více snažit....

31.08.2015 14:46  vzkaz od Honza
Ahoj, děkuji . Snad se s vámi taky někdy svezu. Nejdříve ale musím trošku osedět zadnici, mám to do vašich končin dále než jenom na skok.

30.08.2015 16:08  vzkaz od Kovboj
Ahoj Honzo. Gratulace k pořízení opičky, a ano je to návykové. No o těch motorech a jejich možnostech je zde popsáno mnohé, založím samostatnou sekci o motorech, abychom to měli pěkně po kupě.

30.08.2015 16:01  vzkaz od Honza
Ahoj kluci. Jsem tady u vás nový a moc se mi to tady zamlouvá. :-) Bydlím kousek od Prostějova a je mi kousek přes padesát. Pořídil jsem si Opici od kamaráda ( Skyteam 125) a od té doby velká motorka odpočívá v garáži. Tyhle malé strojky jsou fakt silně návykové. A velice lituju, že jsem tyhle motorky neobjevil dřív. Zatím mám na opici najeto cca 1000km, jsem naprostý začátečník , moc o tom nevím a tak s radostí nasávám vaše moudra. A zrovna přemýšlím i o trochu lepší motorizaci. Mám nějakých 95kg, trošku jsem se od mládí vyžral :-) a mám to tady trochu kopcovité, tak by se nějaký koník navíc dost hodil. Co by jste mi poradili ? Jo, a mám tam výfuk Takegawa, pokud se mi to povedlo správně nastudovat , tak ten rozumně funguje pro motory do cca 150 cm3, takže asi tak něco do tohoto obsahu. A ještě jedna věc, jak takový neoriginální motor řešíte na případné STK? Děkuji moc za případné odpovědi. Honza

18.08.2015 20:47  vzkaz od Kovboj
Ivane a v tom je právě to co píši, neměl jsi Zongshena 140 ccm. O to právě jde. Často lidé píší jak měli ten motor a jak jim sloužil a jaký to byl super motor. Ale píší místo o jablkách o hruškách. Fígl je v tom, že ne vždy se výrobci povede nějaký model. On Lifan má u 140tky také dva modely a ten jeden je fakt katastrofa.

18.08.2015 16:33  vzkaz od IvanGS
Kovboj - měl jsem (a mám v regálu jako rezervní) Zonshenga 120. Vynikající, ale chyběl tomu výkon (i když to nejezdilo špatně!), proto jsem měnil za Lifan 150.

18.08.2015 12:56  vzkaz od Kovboj
Ivane, já píši, že bych si já osobně nekoupil Zongshena 140 ccm. S novou verzí 125 ccm nemám problém a 155tka a i 175tka (to jsou stejné motory, jen jiný válec a píst) jsou fakt parádní. Tys měl 140tku ZS? Lifany motory já preferuji od té doby, co jsem před deseti lety rozdělal prvního Lifana 110 ccm. Prostě Lifan je kus bytelného motoru, neošizený a je jedno jaký má objem. I ta padinka je prostě super kus výrobku. Nechtělo by to samostatné téma na ty motory? Radku přehodíš to?

18.08.2015 09:47  vzkaz od IvanGS
Já, Kovboji, určitě nepodceňuji Tvé znalosti, ale znám Tvé časové kapacity a na sepsání opičí diplomky si čas asi neuděláš...
Jericho - vidíš, i Koboj preferuje Lifana. Jen já mám 150 a on myslí 140, ten neznám. Pak jsem měl ten Zongshen a na ten nedám taky dopustit, 15 tisíc km neznal skoro nic jiného než plný plyn, stále je tichý a nevezme kapku oleje, řazení sametové a přesné, spojka jde stisknout jedním prstem. Přesně řadí i Lifan150, starší model měl neutrál dole a zbytek nahoru, nový je klasika 1-N-2-3-4. Spojka se taky mačká poměrně slabou silou a jakýkoliv rychlostní stupeň se snadno najde. I tohle jsou pro mne signály svědčící o péči věnované vývoji motoru a pro turistickou motorku myslím důležité.

17.08.2015 19:54  vzkaz od Jericho
díky, to úplně stačí. kolikrát prodejce neuvádí na webu ani výkony..

17.08.2015 18:37  vzkaz od Kovboj
Tak mne Ivane nepodceňuj, ale máš pravdu předsedo, je to na dlouhé psaní podobné diplomce. Proto se i jezdí závody, aby se zjistilo, jak jsou na tom ti a oni výrobci motorů. Já nedám nikdy dopustit na Lifana. Vezmu to hodně zkrátka a příklad si vezmu u 140 ccm motorů. Můj top je prostě Lifan - veliký držák, velmi dobře zpracovaný. Jeho kubatůra je vlastně 138 ccm. Má pohodový průběh a delší kvalty a tím je i tak trošku méně ostřejší a více vhodný na cestování. Na druhém místě mám YX - velmi ostrý motor, ale náchylnější na lámání kliky a převodovky. Jeho skutečná kubatura je skoro 142 ccm, je lehčí než Lifan a více se hodí na závody a je ho možno neskutečně upravovat. Pak bych zařadil ty ostatní. Nemam rád Loncin a přes práh mi nesmí Ducar. Ne že by byly nějak špatný, ale ... Pak jsou nové modely Zongshen, naše 125tka má výkon jako 140tka, ale 140tku bych si od nich nikdy nekoupil. U 150tek to je dle poznatků na závodech hodně problematická kategorie. Já osobně nedám dopustit na starou verzi Daytony T-rex, to je prostě jednička, teda byl. Nebudu zde řešit značky jako BBR, Takegawa a pod ...

17.08.2015 16:51  vzkaz od IvanGS
Jericho - ...a budou se lišit i kvalitou a spolehlivostí. Aniž bych chtěl našeho kamaráda Kovboje podceňovat, myslím, že tohle je skoro na diplomku...
Já šel do Lifana 150 na doporučení, protože šlo údajně (potvrdilo se) o spolehlivý motor vhodný i pro turistiku. I když všechno je relativní, na setkáních spolu jezdíme, každý má jiný motor a nedá se říci, že by byl některý horší a jiný lepší. Každý pochopitelně chválí ten co má, ale dobrým příkladem byla akce Slovensko 2011, kde měli 150-ku, každý jinou, myslím 4 lidi. Ujeli jsme skoro 2000 km, dost i chvílemi závodili a nedá se říct, že by to někomu jelo líp nebo hůř, neberu-li to, že třeba do kopce mi někteří kluci ujížděli rozdílem 3 km/h a na rovině jsem stejným rozdílem ujížděl já jim, což mohlo být mým cestovním převodem. Nový Lifan, co mám, je v tomhle pro mé účely ještě lepší. Jednička až trojka je podobná jako u staršího modelu, mezi trojkou a čtyřkou je větší rozdíl, takže na čtyřku to jede na méně otáček, motor má ale o něco víc síly, takže maximálka je vyšší. Jediný, kdo mi kdy výrazněli ujížděl, byl Petr Komárek, ale ten motory střídal, mám na mysli nějakou 175ku nebo tak něco.

17.08.2015 10:37  vzkaz od Jericho
Kovboj: "Jak píše Jawáč. Rozdíl u motorů je značný, jak svou kvalitou a výdrží, tak i reakcí na plyn. Jawáči, karbec se najde určitě Mikuni nebo Walbro, mám skladem až ho otevřu, uvidím, co mu je a dám ho do kupy."
Jake jsou tedy rozdily? Myslim, ze by i ostatni ocenili vetsi rozbor...
Nektere se urcite vice hodi na zavody, jine jsou zase vhodne na kazdodenni jezdeni a cestovani...

17.08.2015 08:42  vzkaz od Kovboj
Jak píše Jawáč. Rozdíl u motorů je značný, jak svou kvalitou a výdrží, tak i reakcí na plyn. Jawáči, karbec se najde určitě Mikuni nebo Walbro, mám skladem až ho otevřu, uvidím, co mu je a dám ho do kupy.

16.08.2015 20:25  vzkaz od jawac350
To ,,Kovboj.: Ten YX150 by mne tedy zajímala pokud bude co k čemu....A pokud by se k němu našel i karbec tak by mě to nevadilo... Jericho.: A znaky ?? Jeden to má příjemný,,Otočíš plynovou rukojetí a ono tě to odpoví a opravdu o tom že jsi otočil víš...Lol....

15.08.2015 13:45  vzkaz od Jericho
v cem jsou tedy ruzne znacky motoru jine?

15.08.2015 08:28  vzkaz od Kovboj
Ano jeden je YX a druhý Shineray a budou cca za 5000,- až 6500,- max. Záleží, co vše budu měnit a na kolik ta repase výjde.

14.08.2015 22:23  vzkaz od jawac350
Kovboj.: YX..?

14.08.2015 13:49  vzkaz od Kovboj
Mám dva motory 150 ccm na prodej, ale bez starteru. Jsou sice starší, ale ne moc jetý. Oba budu příští týden pro jistotu rozebírat a vše kontrolovat, co bude špatné vyměním za nové.

13.08.2015 22:09  vzkaz od jawac350
OK..Špatně jsem to pobral když jsi psal že ho máš v regále atd...Pochopil jsem to po svém....Ale na mém chtíči to nic nemění.....

13.08.2015 21:57  vzkaz od Perbin
jawáči nic nenabízím jen jsem na otázku Jericha co se dá sehnat se startérem řekl že mám se startérem 150ccm a víc asi nedělají - v zimě jsem ho chtěl prodat a byl tu v inzerci s takegawou výfukem a kupou dalších dílů ale nikdo nechtěl. Já jen aby nedošlo k mejlce, až budu něco nabízet dám to do inzerátů :) a startér je dobrej a né že né kdyby ho dělaly na Daytoně měl bych po každým startu 5 min. života navíc takhle mám jenom tak 2 :-D

13.08.2015 21:48  vzkaz od jawac350
Jsi koukám jihočech takže si k Tobě mohu udělat výlet jen nemám adresu.......

předchozí | | | |

Fórum

18.07.2023 16:39 radek

Ahoj, hlásím aktuali...

09.02.2022 09:10 moto.joker

Díky za reakci.

08.02.2022 23:01 elpescador

osmičky 4.00

08.02.2022 22:58 elpescador

jezdím na 4.00 už 16...

04.02.2022 18:56 moto.joker

Tak jsem přišel na j...

03.02.2022 09:28 moto.joker

To máš pravdu, je ta...

02.02.2022 21:00 elpescador

když dáš na osmičky ...

Poslední album

Opice 2021

alba
Klub příznivců motocyklů Monkey, Gorilla, Dax a jim podobné ...

Vytvořeno a sponzorováno © 2014 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek